Hevi

Happy Midsummer

Publicerad 2015-06-19 21:36:00 i Allmänt, Food,

Hej på er alla fina ♥

Har ni haft en trevlig midsommar?Det har jag i alla fall.Har umgått med mina fina,ätit god mat och även bakat min klassiska midsommartårta.Jag tror det var nästan ett halvår sen sist jag bakade något alls..men det kändes skönt att få baka igen,göra något man älskar ♥
 
Resten av kvällen ska jag nog titta vidare på Gossip Girl och dricka varm choklad under en mysig filt,ni anar inte hur kallt det är i mitt rum,och detta är juni månad!?Brrr!
Så får även ni söta läsare ha en fortsatt trevlig midsommar!♥
 
Vill ni recept på tårtan?Kommentera så jag vet!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej där! Jag är en snart 17 årig tjej som bloggar om lite allt möjligt, bland annat mode&skönhet, bakning och även en hel del tankar&åsikter. Hoppas du stannar!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela