Hevi

Lisa Holm

Publicerad 2015-06-13 15:10:24 i Allmänt,

Jag vet inte riktigt hur jag ska formulera mig men jag har varit i chock sedan den dagen Lisa Holm,som många av er säkert vet om,blev kidnappad.Nu efter snart 6 dygn har hennes kropp hittats död och på ett sätt är jag glad att de i alla fall hittade henne,även om hon inte var vid liv.
 
Tänk vilka idiotiska människor det finns i världen,mänskligheten är något att vara rädd för.Hur kan man göra något sådant?Det är händelser som detta som får mig att undra varför Sverige inte har dödstraff.Men inte ens det hade dem förstjänat,utan en långsam,torterande död.
Jag kan bara tänka mig hur hennes familj mår..och tanken av att hon kunde varit jag..eller du,eller vem som helst skrämmer mig.
 
Vila i frid fina Lisa.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej där! Jag är en snart 17 årig tjej som bloggar om lite allt möjligt, bland annat mode&skönhet, bakning och även en hel del tankar&åsikter. Hoppas du stannar!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela