Hevi

Nytt inför stranden

Publicerad 2015-06-17 17:08:00 i Allmänt, Mode,

Hej finisar ♥
Jag vet att jag varit lite seg med att starta igång bloggen,men nu blir det ändring på det,för jag har sommarlov och har inget att skylla på,hehe.
I förrgår var jag i stan med mamsen och fick med mig hem ett bikini set i leopard mönstrat.Jag älskar verkligen allt med leopard mönster och just denna var så fin och satt verkligen perfekt på mig.Åh det finns verkligen en massa fina bikinis,så många fler blir det att köpa i sommar.
Jag köpte även en sån där strandklänning som jag kan ha över min bikini.Visst är den fin?
 
Bikini från Cubus Överdel 129:- ,Underdel 79:- ♥ Strandklänning:H&M 99:-
 
 
 
Kan ta fler bilder när jag väl ska till stranden,då ni ser hur klänningen ser ut på ♥
Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej där! Jag är en snart 17 årig tjej som bloggar om lite allt möjligt, bland annat mode&skönhet, bakning och även en hel del tankar&åsikter. Hoppas du stannar!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela