Hevi

Senaste nytt

Publicerad 2015-06-23 20:25:00 i Allmänt, Mode,

Hej sötisar ♥
Tänkte i detta inlägg ta och visa er lite nytt som jag köpt/fått den senaste veckan.
 
Äntligen har jag köpt mig ett par vita byxor som faktiskt sitter bra på mig..nämligen de populära DrDenim byxorna.Jag har tidigare haft dem i svart,men gick tyvärr sönder.. :( Jag kommer nog ha på mig dessa massor i sommar,till ett fint linne,jeansjacka eller singoalla topp.Ååh finns så många plagg och styla ihop det med.
Ni hittar dem på Design Only för 399 kr.
 
 
 
I helgen kom även brorsan förbi med denna lilla gåva,en guldig iPhone laddare,passarperfekt till min guldiga iPhone 6!Tack brorsan ♥ Vet dock inte vart han köpt/beställt den..men kan fråga om någon är intresserad av och veta det!
 
 
Och senast idag var jag i stan en snabbis och fick med mig hem en schampo och conditioner från Yves Rocher.Mamma har schampon nedanför och hon sa att den var superbra,så jag ville testa - men köpte även conditionern till.Nu när jag har börjat på min hårkur igen så passar Yves Rocher schampo&conditioner jättebra eftersom de är silikon&paraben fria och just denna ska reparera håret på djupet ♥ De kostade 34 kr/st men kostar egentligen 49kr/st.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej där! Jag är en snart 17 årig tjej som bloggar om lite allt möjligt, bland annat mode&skönhet, bakning och även en hel del tankar&åsikter. Hoppas du stannar!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela