Hevi

Trasig

Publicerad 2015-06-27 00:28:00 i Allmänt,

Hej fina läsare,
 
Jag är medveten om att bloggen har stått tom i ett par dagar nu..även när jag egentligen haft (och fortfarande har) en massa bloggideér.Jag har bara inte kunnat blogga på grund av hur hemskt jag mår just nu.
 
Jag vet inte vad det är med mig eller vad som händer,men en sak är säker och det är att det inte känns bra.Det är en av de värsta tiderna jag någonsin haft.Jag känner mig så nedstämd och det tär på mig så sjukt mycket.Jag har försökt med många saker,men det hjälper inte och orkar inte försöka mer.Jag vill bara vara ensam och ifred.
Det är så konstigt och förstå,även för mig,jag har varit så i några veckor nu men just idag brast det verkligen.Min livsgnista liksom slocknade och jag känner mig trasig.Det är så svårt och förklara,men det är hemskt och gör ont.Jag har bara ingen lust för något.Ni ska veta att jag har ångest nästan varje dag och gråter mig till sömns varje jävla natt och livet känns så jävla meningslöst.
 
Jag orkar bara inte mer.Jag skriver inte detta för att ni ska tycka synd om mig eller något sådant,utan för att ni ska ha förståelse för att jag mår som sämst nu.Jag ser på statistiken när jag loggar in på bloggen,att det faktiskt är unika läsare som kollar in bloggen,även när den har stått tom,så jag tänker att ni lika gärna kan få en förklaring till varför det är så.
 
Jag önskar er verkligen en fortsatt trevlig helg och att ni mår 1000 gånger bättre än mig.
 
Ungefär som dessa bilder känner jag mig
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej där! Jag är en snart 17 årig tjej som bloggar om lite allt möjligt, bland annat mode&skönhet, bakning och även en hel del tankar&åsikter. Hoppas du stannar!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela