Hevi

Välkommen till min nya blogg!

Publicerad 2015-06-13 02:43:00 i Allmänt,

Ja,som ni då kanske ser så har jag precis skapat bloggen,men jag har tidigare bloggat i 5 år.Jag tog en paus i några år men känner nu att jag vill börja blogga igen.
Precis som alla andra bloggare så tänker jag att jag börjar med lite fakta om mig själv i det här första inlägget,hehe.
 
Jag bor i Göteborg och ska börja andra året på gymnasiet i höst,där jag pluggar ekonomi med inrikting på juridik.
 
Jag fyller 17 år i juli,alltså 98:a.
 
Jag har ett beroende utav våtservetter och allt med ankare på.
 
Jag har haft över 20 djur,men har nu bara en hamster som dessutom är blind..
 
Jag har över 10 dagböcker och skrivr varje dag,det är dels därför jag skapade bloggen,för jag känner att jag vill dela med mig av en del saker.
 
Jag heter egentligen inte Hevi,men det är mitt smeknamn och kallas nästan bara för det.Jag vill inte gå ut med mitt riktiga namn,inte än i alla fall.
 
Äsch jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva mer haha,ni får helt enkelt kika in då och då för att se vad jag slänger upp här på bloggen och på så sätt få veta mer!
Puss finisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej där! Jag är en snart 17 årig tjej som bloggar om lite allt möjligt, bland annat mode&skönhet, bakning och även en hel del tankar&åsikter. Hoppas du stannar!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela