Hevi

Vila i frid

Publicerad 2015-06-14 21:34:00 i Allmänt,

Klockan 20.00 idag tände man ett ljus för Lisa Holm..
 
Även jag gjorde det.Jag har varit i sån chock sedan första dagen man kom ut med att hon var försvunnen,så detta har berört mig så sjukt mycket..Och ni som håller på att säga och skriva att "Folk dör varje dag runt om i världen",ja det är sant,men nu bor jag HÄR,och detta hände HÄR.Dessutom blev hon kidnappad,och man letade i 6 dygn innan man fann henne,död.Just det händer inte alls hela tiden,utan sånt har jag bara sett i filmer..så ni kan bara ta och hålla käften era hjärtlösa odjur.
 
Hela Sverige höll andan under tiden man letade..och så många bad böner och hoppas om att man skulle hitta henne vid liv,vilket man inte gjorde.
Så som jag nämnde tidigare,även jag tände ett ljus för Lisa,eller flera faktiskt,hela lägenheten är ljusbelyst och jag önskar hennes nära&kära en massa styrka för att ta sig igenom denna hemska period.
 
Vila i frid finaste Lisa,himlen har nu fått ännu en fin ängel ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej där! Jag är en snart 17 årig tjej som bloggar om lite allt möjligt, bland annat mode&skönhet, bakning och även en hel del tankar&åsikter. Hoppas du stannar!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela