Hevi

Wanties

Publicerad 2015-06-18 21:38:00 i Allmänt,

Åh,det finns så mycket jag önskar mig,men jag hade tänkt göra ett inlägg om vissa av dem sakerna jag vill ha♥
 
 
Dessa solglasögon från Ray Ban har jag verkligen velat ha sjukt länge..så himla söta och går ihop med allt!Här finns dem och kostar 2 049 :-
 
Mums för det här Calvin Klein - setet ♥ Om jag fick välja skulle jag självklart välja svart.Här finns setet och kostar 478:-
 
Mmh,kan nästan känna doften här bakom skärmen..jag var inne och doftade på parfymen i butiken och jag trodde jag skulle svimma för att den var så underbart god i doften..♥ Jag har sedan tidigare deras Liljekonvalj parfym+bodylotion och den älskar jag!
Men detta är Yves Rochers nya Green Tea kollektion och något från den här kollektionen skulle jag gärna vilja ha,helst parfymen.Ni hittar kollektionen i deras butiker och även på deras hemsida och just parfymen kostar runt 150:- tror jag.
 
Något jag velat ha så himla länge..Mac's otroligt fina läppstift,men inte i vilken färg som helst,utan i färgen Please Me.Jag önskar mig sällan läppstift,men denna är en stor favorit ♥ Jag vet att Åhléns har detta läppstiftet och jag har för mig att den kostar 195:-
 
Hur fint är inte det med såna här temporary tattoos?!Detta måste jag verkligen ha i sommar,tänk er att ha en massa såna på kroppen och sen bikini över det på stranden..åh ♥ De finns bland annat på Glitter och kostar runt 70:-
 
Sist men inte minst på min wantie-lista för tillfället har jag Fitnessgurus proteinpulver OneWhey i smaken Strawberry White Chocolate som jag har velat beställa otroligt länge ♥ Här finns den och kostar 199:- för 1 kg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej där! Jag är en snart 17 årig tjej som bloggar om lite allt möjligt, bland annat mode&skönhet, bakning och även en hel del tankar&åsikter. Hoppas du stannar!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela