Hevi

What if I fall? Oh my darling,what if you fly?

Publicerad 2015-06-15 09:00:00 i Allmänt, Boost,

Hur många gånger har inte du tvivlat på dig själv?Hur många gånger har du inte tänk att "nej,det skulle jag aldrig klara av"?Även jag har tänkt så,så du är inte den enda.
 
Men när du väl tänker så,tänk istället,"Jo det är klart som fan att jag kan!".Tro på dig själv och du kan skapa en helt ny värld.Det finns inga gränser med vad du kan och inte kan nå som mål,bara du har viljan,så har du allt.
Kanske är det att lära dig att hjula?Eller att du har ett mål att springa 5 km på en halvtimma?Eller så kanske det är att klara av ett riktigt svårt prov?
Det spelar ingen roll,för du kan,och jag tror på dig ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej där! Jag är en snart 17 årig tjej som bloggar om lite allt möjligt, bland annat mode&skönhet, bakning och även en hel del tankar&åsikter. Hoppas du stannar!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela